fahhh sure

Hade historia prov igår egentligen, men kunde inte ett skit och ville inte skämma ut mig så jag skippade det och sa att jags kulle till tandläkaren. Och idag så skulle jag, Linda, Lilli och Novi vara med på idrotten i skolan för en gångs skull, men jag hade sån jävla huvudvärk imorse så kunde inte gå upp. Mamma gav mig 2 värktabletter så att jag iaf skulle kunna gå till skolan för att redigera dokumentärfilmen. Linda, Lilli och Novi var inte heller på idrotten, men jag tänkte att alla skulle göra filmen tillsammans för annars blir de bara komplikationer sen om någon är onöjd med redigeringen. Det visade sig att jag och Linda var dom enda som skulle till skolan, så vi sket i det. Vem tror ni ringer mig då? Anita, satmaran, äcklet, horan, häxan, min lärare. "Ni var inte i skolan idag!! Ingen av er!!" Så fick jag förklara allt. usch fyfan vad jag avskyr henne.
Gymmade med Lilli och Henke igår iaf. Tränade mest armar denna gången men lite kondition och ben också. Fan vad jag har träningsvärk i armarna idag. Men gött är det! Henke lyfte 17,5 kg med en arm och jag och Lilli lyfte typ 4. Någon vacker dag ska jag lyfta 17,5.. eller?

Jag har sån jävla huvudvärk nu igen. försökte plugga lite historia förut men kunde inte koncentrera mig. Tar väl några värktabletter till och försöker plugga igen.. hej!

Kommentarer
Postat av: Lilli

vaa ? fyfan att hon ringde :S haha jag har med träninsvärk. henke lyft 22,5. det siktar vi mot va ?! :/

2008-02-21 @ 19:40:18
Postat av: Lilli

jag lyfte 5 :(

2008-02-21 @ 19:41:20
Postat av: Hannah

Jävla liar!!!! jag lyfte 10! Han lyfte 22,5 med bröst. 17,5 med bara armen! biff!!

2008-02-21 @ 19:54:25
URL: http://nostalgic.blogg.se
Postat av: Tove

Hej :D

2008-02-21 @ 20:14:16
Postat av: Hannah

tjena!

2008-02-21 @ 22:02:52
URL: http://nostalgic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0