High on life

Sitter här och försöker bli lite packad iaf. Har inte fått tag på alkohol så att man får ju "låna" av morsan och farsan. Blev lite vin och lite vodka. Jag förfestar med andra ord, med mig själv :) haha rätt mysigt faktist. Åt taccos förut, själv. Men sedan ska jag iaf träffa folk förhoppningsvis. Om det nu blir fest hos denna nicklasson vill säga. Blev ju inget igår. Men jag hade lite mysigt iaf. stack hem till Linda, där Tove var. Sabina hade någon konstig killkompis där också som kom men massa konstiga kommentarer hela tiden. Sen kom Kent också, har inte ändrats ett skit sen jag träffade honom för ca 2 år sen om inte mer. Lika go och glad som alltid. Sedan kom massor av Sabinas kompisar vid 1 också. Sjöng lite kareoke, dom söp. Men jag skulle hem vid två så ville inte supa.
Idag har jag gymmat igen. känner mig så jävla bra. Inte bara konditionen denna gången heller, utan många av de andra maskinerna också. Det var gött på gymmet idag för det var inte så mycket folk så man kunde sitta och slappna av emellanåt istället för att skynda till maskinerna innan någon annan tog dom.

Nu vill jag faktist festa. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0