Livet leker

Efter 3 dagar utan internet och fungerande hemtelefon började vi ju undra vad som var fel. Änligen hittade vi det! Kontakten bakom min säng hade kommit ur, jag vet inte hur (A) Det var det enda felet! Kontakten! Och jag trodde typ vi skulle få ominstalera hela internet mojs grejer.

Jaja, i fredags hade jag iaf fest, ganska så kul. Började lite segt när det bara var jag, Linda, Louise, Amanda, Rikard, Henke och Tim. Men efter lite alkohol och att lite fler hade kommit så började det leka! Kommer dock inte ihåg så mycket detaljer. Kommer ihåg att vi hade lite problem med musiken, eftersom jag inte har någon partymusik. Så Louise hämtade sin morsas musik och jag snodde min brorsas musik. Festen blev genast bättre. Jag gick väl och la mig vid 5 eller något. Hade lite småmysigt, hähä, sen så var det någon jävel som snarkade så jag somnade inte förän vid 7 och vaknade väl halv 8. Somnade några minuter lite då och då, men kan inte ha sovit mer än 1 timme den natten.
Dagen efter var jag lite halvt om halvt bakis så jag och Linda kollade på film hela dagen, sen stack vi till San Remo och slängde i oss lite skitmat. Sen åkte vi hem till mig igen och kollade på film.

Några dagar senare får man höra lite kul grejer om sig själv :)
morrn' iaf!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2008-02-20 @ 16:53:45
URL: http://momovsmoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0