My treat

Igår ringe Linda mig vid 14 tiden eller något, hon sa att det var så fint väder och att hon ville göra något. Så vi bestämde att vi skulle träffas och jag började göra mig iordning. När jag var klar ringde jag henne och hon hade inte duschat än och klockan var väl 16 någonting. När hon äntligen var klar var klockan 18-18.30 så då hade solen redan gått ner. Hon kom hem till mig så åt vi middag och sen gick vi hem till Louise där vi hade bestämt att vi skulle ha filmkväll. Sen kom Tove, Niklas och Marco. Vi såg på "Allt om min buske" vilket var en sjukt konstigt och v'ldigt dålig film. Men det var gott med cola, popcorn och chips iaf!

På fredag åker mina föräldrar till Madrid och då är det lite party hos mig gött. Inga bitchar bjudna. Bara trevliga pöjkar och mina flickor. Alla andra tjejer i världen verkar ju vara dumma i huvudet. Fyfan vad jag hatar tjejer. Killar är så jävla mycket lättare att umgås med!

yeye! hare gott haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0