Us vs. World

Fan vad kul det var igår! festade i lilleby hos tommy. Massor med folk. bla. Henke, Tim, Peter, Kennie och dom.

Jag, Linda, Tove och Louise hade inte att göra men vi ville supa, så vi bestämde oss för att åka dit. Henke kom och mötte oss för vi visste inte inte vägen dit. Trodde det skulle vara lite chillkrök men det var massor med folk när vi kom dit. Bitchar bland annat. Aja det var kul iaf. Spelade ölspelet med några tjejer som var där, dom enda trevliga tjejerna. Men alla killar var trevliga!
Henke tjatade på mig att gå in på toa och knulla hela tiden, men jag hade kul så varför slösa dit på att vara i ett badrum när det är massa kul folk utanför. Visst jag är kåt som ett djur nuförtiden. Men jag hade så kul så kände inte för det just då. Tim sa att han ville strula med mig men sen höll han på att stöta på Louise. Men jag har iaf inga känslor för honom alls längre. Linda blev packad som ett as som vanligt, haha!
Sen kom någon bitch och sa "nu är tyvärr festen över och jag är Tommys flickvän. Han säger att alla ska ut".
Såklart gjorde vi som hon sa, men såg att ingen annan rörde sig. så sa jag "Är vi dom ända som ska ut eller?"
Hon svarade "Asså jag vet inte, jag vet inte. HAHA!" och stängde igen dörren. Så jag och Linda frågade om Tove och Lollo om de hade blivit utslängda, men nej, det var bara jag och Linda.. Och Tommy, som bodde där, för han fick vi stanna.. men inte för bitchen. Så även om vi kunde stannat så ville vi inte för det hade bara sänkt våran nivå :P så jag sa "äsch, vi vill inte vara här endå.."
Så missade vi bussen, så jag ringde marcus och sa att dom skulle komma till torslanda och köra hem oss. han ba "aa om du åker med mig hem och sover hos mig" Så sa jag att jag inte kunde. men då ville han inte köra hem oss. så jag sa "aja, kan jag väl.." Bara för att han skulle köra hem oss. Men sen när han sa att dom skulle åka så sa han "Men sover du hos mig då?" så sa jag "nej." Och så sa han "Nixon orkar inte köra förrästen"
Haha killar är så roliga :) can't live with them, can't live without them!

Jaja, tack för en trevlig kväll flickorna mina! Synd bara att Lilli inte kunde vara med.


Kommentarer
Postat av: Tove

HIhi! (A)

2008-02-11 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0