valentine

alla hjärtans fucking dag

Kunde dock inte varit bättre. Vaknade upp hos Linda efter en lång och ganska så obekväm natt på hennes bäddsoffa i gyllestugan, där jag, Linda och Tove hade kollat på film halva natten. Stekt ägg till frukost och senare gitarrspel av Linda och Tove. Jag stack hem och duschade och väntade på att Louise och Linda skulle komma hem till Linda igen. Packade ihop chips, marshmallowhjärtan (som jag fått i alla-hjärtans-dag-present av morsan) och ansiktsmask till spa-kvällen vi planerat.
Framme hos Linda luktade det bränt hår från Lollos laser grej som ska bränna bort hår. Sedan gjorde vi te och gjorde ansiktsmask. Vi målade naglar och rakade ben. Jag brände hår i Lollos armhålor, jättemysigt! Linda och Louise gjorde hårinpackningar men jag hade för mycket hår så det räckte inte till mig. Lyssnade på 60-tals musik och sjöng. Riktigt mysigt!

Imorgon har jag fest och det känns som det kommer för lite folk, men jag vågar inte bjuda mer för tillfället för då kanske det blir för mycket. Men hoppas det blir lyckat!
Godnatt hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0