bitchnight

Igår var den mysigaste kvällen på länge, behövde verkligen en sån kväll.

Först var jag i skolan och trodde jag skulle få vara ensam igen eftersom Linda inte orkade gå till skolan och Lilli var sjuk. Och ja, Novi, är ju inte så ofta i skolan om man säger så. Tog med mig nycklarna till mig morsters lägenhet och jag och mamma kollade in den innan jag började, eftersom hon körde mig till skolan. Den låg ca 2 minuter från skolan så det passar helt perfekt för när Novi, Linda och Lilli inte är i skolan, vilket händer rätt så ofta. Tog med mig en bok och lunch som jag kunde äta i lägenheten istället för att sitta ensam i bamba. Men det visade sig att Novi kom till skolan iaf så det blev inte av att äta lunch i lägenheten.

Jag åkte hem och gjorde mig lite fin och fräsch för tjejmiddagen som jag sett fram emot hela veckan. Sedan körde pappa mig till Tove. När jag kom dit så var bara Louise och Tove där. Så jag och Louise hjälpte Tove att välja kläder. När resten hade kommit så lagade vi Tacos tillsammans. Och det var en alkoholfri kväll för en gångs skull vilket också var skönt tyckte jag. Sen knödde vi ihop oss framför tvn och kollade på skräckfilm med chips och cola. Tror t.o.m Louise klarade sig utan att pissa ner sig.
Snobben och Nobel var också med och bajsade och kissade inomhus efter Tove hade städat hela lägenheten vilket var lite väl snopet, men dom är sjukt söta iaf.
Men tack för en mysig kväll Tove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0