cheers for happiness

Är rätt glad idag, ingen särskild anledning egentligen. förutom att jag hade prov imorse och det gick hyffsat bra för en gångs skull. Första gången på jävligt länge som jag har känt mig nöjd efter ett prov. Och idag skulle vi komma på idéer till våran kortfilm vi ska börja med efter lovet. Den ska handla om de sju dödssynderna. Blir nog bra, iaf bättre än reklamfilmen, haha!
V.7 på helgen så är jag bjuden upp till wanges land med massa. Funderar på att dra dit faktiskt. Det är ju endå lov och allt. Och ibland måste man få komma bort. Hoppas det blir någonting av det hela och att det inte skiter sig som det mesta vi planerar. Men jag tror vi har skärpt oss nu. alltså med att bestämma saker och sen skita i det. verkar inte bli så så ofta längre. Men det blir nog iaf kul!

Fan vad jag har fikat på sistone, nu är jag typ pank. Och jag hittade ett par boots för 200 spänn i någon affär som jag ville köpa. Men hade inga pengar på mig, vilket nog var tur, eftersom jacka är först på min inköpslista. Men jag är så dåli på att hålla igen med pengar. Jag kan inte gå förbi en affär utan att se något i fönstret som jag vill ha nuförtiden. Man blir pank kan jag säga. Som tur var ville mamma bidra lite om jag skulle köpa jacka. Sen måste jag ju köpa en ny mobil också, vill inte gå runt med min tegelsten till mobil mycket längre.

aaaaanyway!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0