Coffee House

Igår var en mysig dag. Gick först upp ganska tidigt eftersom jag, linda, lilli, sushi och kent skulle fika i stan. Jag gjorde mig lite fin för man vill ju inte se förjävlig ut när man är i stan, inte jag i alla fall. Jag och Linda tgo bussen in tillsammans. Vi träffade Lilli i nordstan och hade ingen sushi eller kent i syne. Som vanligt, nästan väntat, så allt var ju som det skulle kan man ju säga. Vi hade sagt redan innan "Sushi kommer säkert inte", "Kent kommer säkert inte." Hur fan visste vi? Sushi hörde av sig och hade visst varit i en olycka igår. Usch stackarn. Jag vet inte vad Kent har för ursäkt, får fan hoppas det är något riktigt bra. För man planerar inte plats och tid och sedan skiter i det.
Vi sket i alla fall i det och stack på café och hade mysigt iaf. Sen efteråt köpte jag lite småsaker eftersom jag äntligen har fått pengar. Åkte hem och åt och så med mamma och pappa.
Sen kom Linda hit och vi sjöng och dansa litegrann, hähäh. Vi gick och mötte Louise och Tove och kollade på när Tove käka mat. Sen ringde Louise en av sina miljoner killkompisar som bodde i partille eller något. Så åkte vi till krysset för jonatan skulle hämta oss där och köra oss till stan. Efter att ha väntat en halvtimme på honom blev vi förbannade och tog bussen i alla fall. På bussen sjöng vi "shake, shake, shake, shake your boody!"
Jonatan hämtade oss på centralen i alla fall och körde oss till Partille, så mötte vi boysen, små pojkar var det. Men trevliga. Vi satt och sjöng och spela tv spel inne hos någon av dom. Sen hämtade Louise pappa oss.

Tänkte åka in till stan med Linda idag och köpa en jacka. Men Linda sov och hade inga pengar. OCh mamma skulle till tippen, får bli någon annan dag helt enkelt.image2e

Kommentarer
Postat av: Tove

Fan vad glad jag är på bilden :D

2008-01-27 @ 14:51:30
URL: http://alongwithme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0