freakshow

Jag har gymmat två dagar i rad nu. Så nu är två dagar klara denna veckan, tänker nog gymma igen denna veckan iofs, men jag kan pricka av en sak från att-göra-listan i alla fall. Vi är duktiga jag och Linda på detta. Vi gymmade i en och en halv timme igår. Sattsar på att få bättre kondition till en början.
Kollade på ett program nyss om en tjej som vägde 406 kg. Hur fan funkar det? Hon hade två barn och hade låtit sig själv bli så fet så hon inte kunde gå ur sängen. Hon hade konstig hud på vissa delar av kroppen för att hon hade fått liggsår för att hon inte rörde sig. Sedan dog hon. Sjukt att man kan låta sig själv bli så tjock att man inte ens kan gå på toa eller ta hand om sig själv. never ever säger jag bara.

Idag snackade jag med marcus på första gången sen i lördags btw. Då han sa att han "var sugen.. men men". Och jag sa "du vet hur det ligger till..". Så stolt över mig själv :) Men jag hade inte klarat att dissa honom från första början om inte mina brudar hade hjälpt mig. I alla fall jag är inte intresserad av honom längre för han är så omogen, men idag snackade vi som kompisar och det känns mycket bättre. Han åker ju till lumpen på måndag också så det hade vart lite synd om vi inte snackade alls innan. Vet inte om vi kommer träffas igen men, vi kan ju i alla fall snacka på msn och så.

Nu ska jag nog lägga mig eftersom jag ska upp i ottan imorgon, sen har jag gymnastik också, suger röv. Men man får ju tvinga sig själv, har ju inte varit med på gympan på flera veckor nu. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0