triangle

Igår, eftersom Linda inte hängde med in till stan, så bestämde vi oss för att göra något utomhus eftersom det var så fint väder. Någonting med Snobben. Vi ringde Jennifer och bestämde träff med henne och Nobel, för att fika och låta hundarna leka lite. Vi tog med fika och åkte till Jennifer och hon hade redan bestämt vart vi skulle vara. Det var på någon typ äng. Vi hann inte fika länge innan solen åkte ner igen. Så vi åkte hem och jag och Linda tänkte gymma på kvällen. Men där hade det varit inbrott och ingen jobbade där. Så det sket sig. Så vi satt hemma hos henne och sjöng och så framför datorn ännu en kväll :)

Idag efter skolan tänkte jag och Linda fika med Viktor i stan. Men Viktor var lat och orkade inte åka hemifrån, så han bjöd hem oss till honom på "fika". Han skickade sms och frågade om vi var hungriga när vi var på väg dit. Så jag trodde han skulel ha mat klar för oss när vi kom dit eller något. Så när jag frågade "Har du inte lagat mat till oss?" så sa han "Nej varför skulle jag det?" För att du frågade om vi var hungriga, och det var vi, idioooot?! Så jag fick laga en macka helt själv, så jävla taskigt :D Sen bjöd han mig och Linda på "Vodka" redbull, som visade sig vara någon lakrits sprit, som jag hatar. Det gick ner sakta men säkert. Linda var packad vid det här laget. Och ville ha trekant, men jag och Viktor var inte på (jag tror Viktor var på men han vågade inte säga ja).

(Linda och Viktor)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0