Wait for something wild

Jag är så jävla stolt över mig själv, och jag är så jävla bra just nu va!

Jag och Linda tänkte gå på bio och se Alien vs Preditor 2 idag, men det blir inte av. Jag har ont om pengar just nu och det blir nog bättre att se en film på Lindas bio. Vi såg halva I am legend igår, så tänkte jag kunde ta med den så vi kunde se på resten.

Har blivit en hel del sådana kvällar hemma hos Linda på senaste. Då vi bara har suttit och kollat på film på henens bio eller suttit och glott på hennes dataskärm med windows media player uppe och "dansat" och sjungit till musiken. Men det är mysigt.

Denna helgen har varit skön och jag känner mig avslappnad och utvilad. Eftersom det inte blev något festande utan bara lugna kvällar med de närmaste. Men imorgon börjar ännu en vecka i helvetet och det ser jag inte fram emot. Hadetgötthejrå

Kommentarer
Postat av: Tove

usch fyfan! Hata skolan!

2008-01-20 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0