You owe me

Jag kunde inte haft en värre dag. Linda och Lilli kunde inte heller haft en värre dag. Vi kände oss duktiga och skulle för en gångs skull vara med på gympa lektionen, och fyfan vad jag ångrar det nu. Min mobil, plånbok och mp3 blev snodd. Lillis helt nya mobil blev snodd och Lindas plånbok blev snodd. Hasret ( våran gympa-lärare) sa att vi skulle gå till Lena Buss och polisanmäla det, när vi kom dit fick vi fylla i ett papper. Och sedan sa vi "Aha, är polisanmälningen klar nu då?". Så svarade hon "Nejnej, det var bara för skolans skull som ni fyllde i detta. Vi vill bara veta vad som händer på skolan." Jahaaaaaaa! men tack för hjälpen Lena!
Julia kunde möjligtvis ha sett en utav tjuvfittorna, men hon var inte säker på hur han såg ut. Jag, Linda och Lilli misstänkte en kille som liknade killen hon beskrev. Han och hans två kompisar bettedde sig konstigt när vi gick förbi, blev helt tysta och kollade ner i marken, när de stått och pratat och skrattat sekunderna innan vi gick förbi.
Så vi pekade ut honom i skolkatalogen för att se om Julia kände igen honom, men nej, det gjorde hon inte. Ingen på skolan kunde hjälpa oss med någonting så vi åkte till polisstationen på backaplan och anmälde det. Jag tror inte att det kommer hjälpa ett piss, men men..
Efter en lång, förvirrande och deprimerande dag har jag ont i huvudet, en klump i magen och är sjukt trött. Men upp i ottan imorgon igen. Hej!

Kommentarer
Postat av: Tove

fy fan vad seegt!!!!

2008-01-25 @ 16:44:07
Postat av: Hannah

Skojaru?!

2008-01-25 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0