dags att uppdatera!

finns inte så mycket att berätta kanske..

Igår var jag på Sabinas 18 fest, det var trevligt trots att 90% av tiden spenderades i Lindas rum med en cider i handen. Vi tog oss iaf ut ur rummet en stund för att ta ett dopp i poolen, och jag lyckades ta mig ur poolen lika snabbt som jag hoppade i, det var inte varmt. men jag blev snabbt i puttad igen. Av johan, han straffades med en iskall blöt kram :) Lilli blev lite rund om fötterna mot slutet och tappade sin förlovningsring i poolen, så i mörkret gick vi runt i poolen och försökte hitta den vilket inte var lyckat, jag hoppas inte fästmannen blev sur på henne. På onsdag reser dom till Turkiet och lämnar oss andra i kalla, regniga sverige.

vecka 31, tror jag det var, tar Richard semester i tre veckor. Han åker bort de två sista veckorna av sin semester till Malta. Men första veckan har jag honom helt för mig själv! Och jag vill åka någonstans med honom, inte för att jag har råd, men drömma får man!

anyway!

Kommentarer
Postat av: Lilli

tommy hittade ringen dagen efter :D!!

2008-07-14 @ 00:26:14
Postat av: Hannah

ja det var tur det!

2008-07-16 @ 15:47:07
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0