Dying

Idag har jag jobbat.. för morsan, höh! Gör rent balkongen för 50 kr i timmen, behöver ju lite extra pengar nu ifall det skulle bli någon helg i skara sommarland. än så länge har jag 1000 kr ungefär, och kommer tjäna 1000 på detta också, så kommer bli stenrik! för att vara jag då!

Idag åkte Tove och Frallan till Kreta och Lilli och Henke är ju i Turkiet fortfarande, så nu är det bara nmågra få av oss kvar här hemma i sverige, men vädret är asgött, spanienvärme till och med.

Farmor är döende, hemskt för pappa men jag kommer inte ihåg hur hon var innan hon fick alzeimers, kommer inte ihåg hennes personlighet. Det enda jag kommer ihåg från sist jag såg henne var att hon slog mig och sa att jag ljög. Hon har blivit galen. Nu kan hon inte äta, det går rör igenom henne som ska mata henne, men nu ska hon tillbaka till ålderdomshemmet för dom kunde inte mata henne så längre, so now it's just a matter of time! Egentligen är jag bara ledsen för pappas skull, men jag själv är konstigt nog inte ledsen, det var värre när mormor dog. Men farmor är ju endå 80 eller något nu så det är väl dax..

Annars är allting som vanligt tror jag..
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0