KILLAR.....!!

Igår bråkade jag och richard, det slutade med att jag stormade ur hans lägenhet och smällde igen dörren. Jag hade städat hela hans lägenhet åt honom förutom köket. Jag höll på att dö av värmeslag eftersom jag stått på alla fyra och dammsugit under hans säng som han inte gjort på ca 1 år, så det var typ 1 dm tjockt med damm. Jag frågade "Kan jag ta en dusch nu? Jag dör av svett!" så sa han "nej du ska dammsuga köket också". Så svarade jag "Nej det kan du göra själv". Så blev han flyyyyförbannad och skrek " ajaaa jag gör allt ! jag ska dammsuga köket, sätt dig och kolla på tv du, gör det!!!!!" så sa jag "Nej, jag går hem" och så gick jag. Sen får jag ett sms "Tack för hjälpen! då vet man hur hjälpsam du är!"

Och det kunde han med att säga efter jag sorterat HANS smuts tvätt och vikit HANS tvättade kläder fint och prydligt, efter jag samlat ihop alla jävla petflaskor han samlat och bara slängt in i ett litet rum för mig att plocka ihop och lägga i en stor jävla säck. efter jag hängt ut hans mattor på vädring och damsugit alla rum förutom köket.

Sen blev vi väl sams eller något men fortfarande.... ÅÅHH!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bara undrar en sak.. VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN gjorde du allt de där?

2008-07-30 @ 00:24:51
URL: http://sockan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag känner mig skyldig att hjälpa till eftersom jag i stort sätt bor där.

2008-07-31 @ 14:11:39
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0