good god

fan vad man mår bra av solen :) så jävla härligt att sommaren äntligen är här! Nu är det bara 6 dagar kvar till skolavslutningen och en vecka och 6 dagar tills jag och Linda drar till españa!

Idag var jag inte i skolan för jag var tvungen att göra klart en uppsats i historian innan kl 12 idag, annars får jag ig i det fick jag reda på igår. Så det blev till att stressa klart ett arbete om franska revolutionen vilket enligt mig är helt onödigt och ointressant. vad fan det har gått mer än 200 år, släpp det!
Så jag gick upp kl 7 och gjorde klart hela arbetet som mitt betyg hängde på, och nu har jag ju G i historia! Gött!
Sen gick jag och la mig i några timmar till och sen gick jag och la mig och solade på balkongen, det är sjukt hur stark solen är, fick märken från bekinin efter 5 min. iofs har dom typ försvunnit igen :/
Ikväll ska jag på johannes studentfest, vet inte riktigt vilka som skulle med men jag tror att Tove skulle med så får snacka med henne sen.

På lördag blir det marstrand med de som vill! så säg till!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0