Bam

Mysigaste och skönaste veckan på länge. Har bara varit i skolan för lektioner en dag. Och en dag för ett möte som bara var i ca 40 min. Så mitt lov började igår efter skolan kan man säga :) plus att vi inte hade skola i tisdags.

Ikväll skulle jag ha fikat med Lilli och Linda, men det blir tydligen inte av, vet inte varför. Kanske ska träffa Louise också. Och så vill rickard att jag ska sova hos honom om jag får för mina päron. Och det vill jag ju så jag får övertala dom!

Idag gick jag upp typ halv 11, käka frukost, duscha och satt lite vid datorn. Jag tog på mig leggings och la mig i sängen, vaknade 2 timmar senare av en redig huvudvärk och ångest. Jag hatar att sova sent på dagen. Men det var gött för jag var så trött i morse. Iofs känner jag mig inte piggare nu. Men har en kaffe i handen så lär piggna till inom kort.

Btw så drömde jag en sjuk dröm. Att jag var efterlyst och sprang ifrån polisen. Träffade Bam Margera och sov över hos honom. Så när jag kom hem så sa mamma "Du lär dig aldrig! du kan inte hålla fingrarna i styr! Jag vet att du knullade med honom, jag ser det på dig och känner det på lukten!" Så började vi bråka så kalla hon mig slampa. haha rätt sjukt :D

Kommentarer
Postat av: Lilli

"och känner det på lukten!"
hahhaha :)

2008-03-20 @ 23:14:09
Postat av: Hannah

haha sjukt :D

2008-03-21 @ 17:46:35
URL: http://nostalgic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0