ge mig vår.

Fint väder idag, så typiskt att jag skulle bli sjuk precis när man börjar känna vårkänslan. Har varit förkyld hela helgen och nu har jag rethosta och får sånna förjävliga hostatacker lite då och då. Har dunkande huvudvärk, och inga värktabletter. Jag mår illa och blir yr så fort jag ställer mig. Men jag kan väl inte ha feber? Har inte haft det på flera år.. Men denna veckan kanske passade bäst endå, idag får jag komma ikapp med allt jag har att göra denna veckan i skolan, aldrig haft så mycket på en gång som jag har denna veckan.

nu är det inte alls långt tills jag drar till England, kan också meddela om att jag är sjukt nervös för att praktisera där i tre långa veckor. Inte få prata svenska på TRE veckor. Jag kommer att stamma sönder de veckorna. Kommer bli sjukt stressigt och mycket att göra också. Vill inte tänka på det.. äsch det är iaf jävligt bra för mitt CV

Haregött!

Kommentarer
Postat av: Tove

Du ska ingen stanns!

2008-03-04 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0