Häxanita burn in hell mafacka!

Världens längsta dag, jag lovar. Skulle slutat 11.10, men tror ni inte fittan håller kvar oss? Först skulle vi bara bränna ut våra dokumentär- och reklamfilmer på dvd. Men då var hon inte nöjd med våran dokumentär film och bad oss ändra massa saker. Stannade i skolan 3 och en halv timme efter vi slutat tror jag det var. Hon är fan en häxa. Jag var sjukt törstigt efter min överdos av halstabletter. Men hade 0.00 kronor. Såg fram emot att få komma hem och äntligen dricka ett stort glas iskall kola. När jag kom till nisse så var det tydligen någon misstänkt bomb där, så fick gå runt hela nordstan, ta 6an till backaplan, missade PRECIS 240!! Så fick ta 21 till krysset och sedan byta till 126, sen när jag kom hem hann jag dricka ett stort glas iskall kola.. men sedan hade jag bara pluggning att se fram emot hela jävla kvällen. Men jag blev klar nu :D så sjukt trött och stolt och bra nu!

Imorgon blir det fest i gunnilse och ska antagligen sova där om mina föräldrar tar tummarna ur röven.. Har tyvärr ingen alkohol till imorgon men jag kan väl ha kul utan det hoppas jag :)

Hej!


Kommentarer
Postat av: noname

Cola stavas det!

2008-03-18 @ 22:00:05
Postat av: Hannah

Oj jävlar! hur fan kunde jag? :(

2008-03-20 @ 12:16:27
URL: http://nostalgic.blogg.se
Postat av: Bumra Karlsoon

CeeeeeeeeePeeeeen

2008-04-17 @ 08:29:18
Postat av: Teini Mafacka

Små flickor har problemme drickning mafacka

2008-04-17 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0