karatefylla

Haha aa det blev ju inte riktigt som tänkt igår. Skulle vara en nykter melodifestivalkväll för min del. Men melodifestivalen var tråkig så vi stängde av skiten. Dom som hade dricka började dricka, jag och Linda fick en cider av av Lilli och henke. Sen blev det en shot på det. sen blev det 7 shottar till på det. Sen blev det nån öl på det. slutade med att jag var hyffsat vinglig, Linda och Lilli också. Min farsa fick hämta oss och han såg med en gång att jag var packad och sa "you're drunk." så sa jag "Yeah a bit.." så sa han "ooooh dear...!". Hehe. mamma var också glad på mig imorse.. men men that's life vettu! Linda mådde också ganska bra på hemvägen i bilen :D

shit happens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0