knövrullare

Jag är sjukt förkyld och känner mig som en uppblåst barbara. Det svider som aldrig förr i halsen och jag snorar för fullt. Käner ju hur förkylningen började komma lite smått för ca 2 dagar sen. Kanske inte hjälpte att jag gick ute i ösregnet i stan igår? Men vad gör man inte..
Började med att jag var i skolan med novi, Lilli och Linda var inte där (för ovanlighetens skull). Sen när jag var påväg hem från stan ringde Lilli och frågade om jag ville inte till stan. men jag kunde inte vända med en gång, för hon hade precis gått upp så då skulle jag få vänta i timmar i stan själv. Så jag åkte hem till henne, fick vänta på krysset i 20 min. Sen när vi kom fram bestämde vi att vi skulle åka in med Tove och Lollo och fika, Dom var och shoppade när vi kom in. sen ringde tove sebbe och bestämde att vi skulle träffa dom på kvällen och dricka öl.
När jag och lilli kom hem till sebbe senare än alla andra så var alla rätt packade och brudarna var faktist trevliga, fast än dom var brudar! Sebbes mamma började tjöta om att vi skulle hålla käft för hans lillbrorsa sov. Så fick sebbe damp och ville ha sina bilnycklar och köra på fyllan, det lät inte särskilt smart och hon vägrade ge dom till honom. Han fick damp och börja slå sönder grejer. slängde sönder speglar och stolar. Sen låg han på golvet och kunde typ inte andas, Jag och tove stack till Jonatans kompis. Det var bara jonatan, emil, och två till. Inte så kul det heller, och jag fick typ leda tove hela vägen dit för hon var redigt packad. Sen när vi skulle hem så hämtade min älskade pappa oss på centralen och vi satt och sjöng i bilen medans tove hickade och sluddrade fram ord som vi inte riktigt kunde uppfatta :)

Idag blire nog bara att sitta hemma med en påse chips och massa varm oboy, känner inte för att göra något så jag blir ännu mer sjuk..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0