never again

Ja, igår var jag ju hos Sara på henns 18års fest, eller tjejmiddag. Det var god mat och jättemysigt, vi sjöng singstar och lyssnade på musik. Sen bestämde jag, Linda och Tove oss för att dra på en fest hos Lindas typ flört. Så timmy hämtade oss och körde oss dit. I början verkade det helt okej. Men Lindas flört höll på med någon apliknande tjej, boskavligt talat. Så vi snackade med dom andra killarna där, väldigt konstiga människor+ löken från öarna var där!Efter ett tag började det tystna och folk verkade decka och skit. Men vi andra, nästan helt nyktra, hade sjukt tråkigt. Jag och Linda frågade Timmy fall han ville köra oss hem, så sa han " aa men snart då". Efter ett tag var han försvunnen, jag kollade runt i huset, men nej, han var borta. Så som tur var mikael där och körde oss hem.

Men men det var mysigt hos Sara iaf, ångrar att man åkte till den sega festen med kåta konstiga killar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0