party @ danish

härligt att man för en gångs skull får en hyffsat lyckad helg. Efter allt stress i skolan behöver jag det.

Igår var det fest hos Danish (Daniel) för han fyllde 21 år, trevliga människor som fan. Vi körde "jag har aldrig" och rökte vattenpipa. Jag var typ nykter medans alla andra var packade, fast jag minns endå inte så mycket för någon anledning..
Idag ska jag hem till Niklasson och kolla på melodi festivalen tydligen, jag hatar iofs melodifestivalen över allt annat men man får ju ställa upp och vara trevlig helt enkelt! Det är ju bättre än att sitta hemma med morsan och farsan iaf. Morsan börjar bli jobbig och tjötig igen.. men men what to do, what to do?

Fick just reda på att rättegången kommer att vara den 31 mars, men då är jag i england? så det var jävligt passande..

hej!

Kommentarer
Postat av: Lilli

a då var vi två som inte tycker om melodifestivalen .. :( :D

2008-03-15 @ 19:20:17
URL: http://liill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0