sug

Jag borde plugga.. Jag har två prov och ett inlämningsarbete på fredag. Men det har tatt stopp i mitt huvud. Eller jag hade kunnat plugga men så fort jag tar fram papprena så förlorar jag all ork. Jag typ ger upp. Mitt liv har typ bara gått ut på att plugga på det senaste och nu när jag har fått mens så är jag sjukt trött och grinig och jag ORKAR INTE plugga! Nu har jag bara imorgon på mig att plugga in skiten. kommer jag orka imorgon? jag hade halva dagen på mig idag men jag sket i det. åh kommer bli så jävla besviken på mig själv om jag inte klarar dom här proven vilket jag antagligen inte kommer göra, endå kan jag inte ta mig i kragen!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag har redan gett upp, pallar inte mera.

2008-03-13 @ 14:12:35
Postat av: Hannah

Inte jag heller :(

2008-03-13 @ 16:26:25
URL: http://nostalgic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0