underbart!

ja, det gick ju inte riktigt som planerat igår kväll, men det var mysigt. fan att det var så mysigt! jag lär mig aldrig.

Iaf så ska jag och lilli vara med under filminspelningen av Charlotte Perellis nya musikvideo, kan väl bli lite spännande. nu är det mindre än två veckor tills jag åker till england. och jag längtar inte. men när jag kommer hem därifrån så är det bara några månader tills sommarlovet, då jag kanske ska till turkiet med ett stort gäng vänner. hoppas fan att jag lyckas få ihop ca 4000 spänn annars kan jag inte åka med alls. så kan jag sitta hemma medans alla mina kompisar är i turkiet och festar, solar och badar.. kul. jo jag kände lite press på mig nu kände jag. jag lägger ner detta,

hej!

Kommentarer
Postat av: lilli

fråga ifall dina päron kan låna dig pengar så länge eller nått. man måste boka snart ju..

2008-03-18 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0