you make me hurl

Idag hade jag och Lilli redovisning i skolan. Lilli gick det bra för, men min var så ointressant så det fanns inte. Jag skulle skriva om två författare som levde på 1700-talet och jag hade ingen aning om vad som var viktigt och inte, så jag tog bara lite onödig skit..

Efter skolan åkte jag och Lilli hem till hennes farsa, vi drack massa flaskor kola, redbull och åt massa chips, pizza och chokladbullar, känns bra för själen men dåligt för kroppen :) Lilli och hennes farsa hjälpte mig med min bloggsida, och kolla vad snygg den blev!!
Jag funderar på att gå till sängs, min mage känns rätt full och jag mår lite smått illa.
Hoppas iaf på att gymma med Lilli imorgon, skulle vart skönt att få bort allt daller man fått under de senaste två veckorna :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0