daller

Usch, har aldrig känt mig så äcklig och skabbig som de senaste veckorna.
Har varit smal hela livet och aldrig oroat mig för att gå upp, och säger inte att jag inte är smal nu. men har börjat gå upp nu och är rädd för att gå upp mer. ska inte banta och svälta mig själv, ska bara äta nyttigare och sluta äta godis så man är fin tills sommarn :)
Kanske är det för att massa töntar har gått och sagt till richard att jag är en slampa som bara duger till en sak och "hoppas du inte är kär i henne. knulla henne bara och skit i henne sen", kanske är det därför jag känner mig äcklig. Eller så är det för både mamma och Richard har hållt med om att jag blivit mullig. eller så ser jag bara på mig själv på ett annorlunda sätt.

Men det är inte bara bra för utsidan att äta bättre utan kommer ju känna att jag mår bättre också om jag slutar äta skitmat, plus att jag sparar massa pengar! :)

Hej!

Kommentarer
Postat av: Tove

Life is hard biatch!

2008-05-14 @ 21:23:17
URL: http://alongwithme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0