It's been a while

Ett tag sen jag skrev nu. Känns inte som det har vart något speciellt att skriva om..

Men iaf, valborg.. det var inte det roligaste. det är så jävla överskattat. har nog blivit besviken varje valborg tror jag. Det började med förfest hos richard, där var det faktiskt helt okej och vi var några stycken som satt och chillkrökade lite innan vi drog till Hultan på fest. Där var det lite segt så vi drog till mattsson där det också var jävligt segt. så vi drog vid 2 eller något tror jag, lilli och jag tog bussen för vi ville inte åka med idiotjäveln som henke och richard åkte med. men sen gick inte 25 från krysset så vi var tvugna och jag var livrädd för han körde som en jävla idiot och fattade inte när jag sa att han skulle sakta in. Sen så bråkade jag lite med honom när vi kom fram till richard, och han kallade mig för "lillis cp kompis" :P

Lindas 18års fest var mys. middagen var skitgod och jag blev mätt som en plätt! av mig, lilli och tove fick hon en vibrator med massa olika tillbehör :) av lollo fick hon typ hudkrämer och sånt, av henke fick hon nån kräm man sätter på klitoris så den blir känsligare, och av richard fick hon något fint vin eller något.
Sen kom Alan och Danny och alla dom och jag har inte träffat dom på flera månader så det var skithärligt att få träffa dom!

nu ska jag äta, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0