say it!

Nu är det bara tre veckor kvar så är det sommarlov! Då blir det att kämpa gärnet nu det sista, lättare sagt än gjort dock. Nu är iaf nästan alla nationella proven i engelska B över. Helt jävla omöjligt var listening provet. Nu har jag bara speaking kvar.

Fyra veckor tills jag och linda drar iväg till spanien, härliga spanien, i en vecka. Det blir bara att slappa hela veckan i solen, tills natalie och frida kommer så ska vi festa med dom.

Idag skulle jag och Linda cyckla, men det var molnigt och kallt och vi kände inte för det. så hon kom till mig så gick vi ut på en promenad för att iaf få lite motion. så satte vi oss på ett berg och snackade lite. Sen hem till mig och kollade på en grym film.

Tänkte att jag kanske kunde sova hos richard idag, men ännu en gång väljer han sitt jävla spel framför mig. killar..

aanywaay! ciao!

Kommentarer
Postat av: tove

Killar.. Fy fan!

2008-05-19 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0