13/11-08 back on track

varit i skolan både igår och idag. Var slarvig förra veckan pga allt jobbigt som hände. Tog många sovmorgonar pga för lite sömn. Men nu känns allt lugnare och jag kommer upp på morgonen. Sitter hos Lilli med Linda nu och vi ska strax iväg på filmkväll. Mysigt.
Igår var jag också hos lilli med Linda, vi drack te och snackade som vanligt, lika mysigt som alltid med flickorna :)
Sen skulle Lilli åka iväg och klippa sig, så jag gick hem till Richard, vi åkte till maxi och hämtade mitt legg och köpte lite mat. sen åkte vi hem till honom och lagade middag. Vi kollade på tv och Snackade, mysigt.
Jag sov där, vi är bra vänner med förmåner just nu, får se vad som händer i framtiden..
På lördag fyller Alan år och jag och linda ska antagligen ut med dom och fira, hoppas att lilli också kommer med, men antagligen inte..

Hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli riktigt roligt på lördag och träffa allan och dom, inte för att vi inte träffade dom idag med ^^ MYS

2008-11-13 @ 22:17:25
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: Lilli

hoppas med att jag kan följa med.. störande.. men men vi får väll se..

2008-11-13 @ 23:01:00
Postat av: Hannah

Aaa tjata på honom!! Kommer bli skit kul!

2008-11-14 @ 14:41:25
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0