14/11-08 länge leve livet

Idag ska jag på bio med Richard, vi ska se saw 5. Skulle egentligen gått med honom imån, men jag vara tvungen att ställa in dom planerna för Alan fyller ju år och ska ut och fira honom. Richard blev sur och grinig för att jag ändrade våra planer, men en utav mina närmsta vänner fyller år, vad ska jag göra då?
Jag hatar att killar är så svartsjuka, och jag hatar att killar älskar att lägga skulden på tjejer. Han är besviken på MIG för att jag ändrade planerna, finns det inte så mycket mer som jag kan vara besiken på?

Idag var jag och Linda på bio med klassen och såg en "don't drink and drive"-film. fyfan vad hemsk den var. En mamma som hade förlorat sin dotter för hon hade åkt med en rattfyllerist. Linda och jag fick anstränga oss för att inte börja gråta.
Sedan gick vi till svenska mässan och kollade på lite info om olika högskolor. Är lite intresserad av en högskola i sundsvall, men vet inte om jag vill flytta. då måste jag ju låna så mycket pengar också.

Uppdaterar sen, fick brottom nu och måste dra!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0