17/11-08 ruta ett

Ja, helgen blev inte precis som planerad. Det uppstod en del allvarliga problem och efter problemen var varken jag, Linda eller Lilli på fest humör. Lilli fick åka hem till Henke och jag och Linda åkte till Richard som hade poker kväll med Henke, Doris, Kennie, Thommy och Tim. Eftersom dom hade planerat en kväll med gubbarna så ville inte jag och Linda störa dom i deras allvarliga poker spelande. Så vi gick in på richards rum och kollade på Borat, fyfan vad kul den är! Lite då och så kom någon utav dom in och störde OSS ist! När alla utan Tim hade dragit så kom Lilli och Henke förbi en stund. men när alla hade dratt sov jag över hos richard, igen....

Fredagen blev jättemysig och lyckad, var ju på bio med Richard. Filmen var ju sådär men det var mysigt att vara med honom. Tyvärr... vill ju inte falla för honom igen men kan endå inte hålla tassarna borta från honom. Han är ju min älskling fortfarande. Det är nästan omöjligt att inte se honom som min pojkvän. Och det är helt naturligt att ligga och kramas med honom och pussa på honom fast jag egentligen inte borde. Ibland vaknar jag och tänker "vad fan sysslar jag med?". Men jag älskar ju honom, och jag vet att han älskar mig, och han har ändrats, det märker jag. Jag ska inte bli ihop med honom på MINST ett halvår, men vi är ju precis som ett par nu. Det är så svårt att bara se honom som kompis och inget mer.

Vi får väl se hur länge till han klarar av att behandla mig som jag förtjänar..

Just det, jag har tagit ut relsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0