2/11-08 to little to late

Nu är det slut, igen. För gott denna gången. tänker inte må kasst längre, inte pga min pojkvän. En pojkvän ska väl göra en lycklig? inte för min del, kan faktiskt tom ha vart den olyckligaste tiden i mitt liv, visst vi har haft underbara stunder också, men inte tillräckligt. vårt förhållande bestod av 80% bråk. Och jag grät nästan varje dag. Nu kan jag äntligen börja om, om han låter mig. Han ger sig inte, han säger att han älskar mig och vill ha mig tillbaka och att han ska ändra på sig, men det har han ju sagt så många gånger förr, och jag har fullit för det varje gång.
Hur har jag orkat 8 månader av det här? Jag vill bara glömma honom och gå vidare, men han ger ju sig inte. varför gör han det så svårt för mig?
Jag är så rädd för att falla dit igen, att jag ska falla för hans lögner igen. Jag hoppas att jag är stark nog att stå emot. Han ber mig att komma hem till honom och prata, men jag klarar inte av att ens höra hans röst. Han ringde förut, men jag svarade inte, han lämnade ett meddelande och sa hur mycket han älskade mig, och han grät. Då började jag gråta. Jag kan inte höra hans röst.




Kommentarer
Postat av: Linda

Stå på dig Älskling! Hörde vad som hade hänt. Skit i dom dom är bara patetiska idioter som tror sig vara kungar över allt.Sånt svek tolererar vi inte!! Jag finns här för dig! Älskar dig! Det är bara att ringa om du vill prata. Bamsekram!!

2008-11-02 @ 18:39:49
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: Hannah

Tack gumman du är bäst! Tur att man har vänner som dig och Lilli som alltid finns där :) Älskar dig med!

2008-11-02 @ 21:48:21
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Lilli

Nej sånt behöver man inte ta!!! Jag finns alltid här för dig, vad det än är. Älskar dig massa (L)

2008-11-02 @ 22:22:21
URL: http://liill.blogg.se/
Postat av: Hannah

tack :) älskar er

2008-11-02 @ 23:16:15
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fan kan du få för dig något så idiotiskt? har du fakta eller bevis?? NEJ DET HAR DU FAN INTE!!! säg inte saker som inte e sant då. Är det någon som har sätt något? någon som har erkänt något? NEEEEEEEEJ!!! Hur kan du då tro nåt sånt. Ba hmm.. jag tror att Richard och tove har knullat. men aa då har dom det för att jag tror det. fasten det inte finns något som tyder på det så har dom det för att jag tror det. Fast han älskar mig över allt annat och aldrig skulle göra nåt sånt. och att en av mina bästaste kompisar som också älskar mig väldigt mycket inte heller skulle göra så mot mig så e jag så jääävla korkad att jag tror det endå.

Hur kan du Hannah? skärp dig

2008-11-03 @ 23:40:00
Postat av: Lilli

ingen tror att tove och richar har knullat, och det har heller ingen sagt/skrivit..

2008-11-03 @ 23:55:23
URL: http://liill.blogg.se/
Postat av: Hannah

hejsan tove! jag mår bra hur mår du själv? och just det, angående meddelandet, jag har aldrig sagt att du och richard har haft sex. jag har fakta och bevis på att ni flörtade, tog på varandra, och att du följde med honom hem och ingen sa ett ord till mig på hela kvällen, det har jag. Jag skiter helt ärligt i om ni nu skulle ha gjort något med varandra, för det har endå gått tillräckligt långt och så som ni gjorde mot mig gör varken en pojkvän mot sin flickvän, eller en vän mot sin vän. Dessutom, om du nu älskar mig, så förvånar det mig att du inte ringt och frågat hur jag mår när min pojkvän som jag också älskade över allt annat och jag precis gjorde slut. Vad vet jag, du kanske kände dig lite skyldig, men iaf, där har vi ett tecken på att en äkta vän verkligen bryr sig. ha det bra!

2008-11-04 @ 11:55:02
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-11-04 @ 12:01:58
Postat av: JENNIFER

DET E FAN INTE TOVE SOM HAR SKRIVIT INLÄGGET DITT JÄVLA IMBI! Hur fan tror du det känns att bli anklagad för sånna allvarliga saker? HA!!! VET DU DET!!? nej det gör du fan inte. Tror du hon vill prata med dig efter vad du har sagt om henne? du e ju fan dummare än vad du ser ut

2008-11-04 @ 12:37:31
Postat av: Linda

Jennifer du ska inte lägga dig i.Jag lägger mig inte änns i men du var inte änns där. du har absolut ingenting med det här att göra. Du vet inte exakt vad som har hänt, du har bara hört lite här och där. Det är mellan hannah tove och rickard. Föressten så kallar inte du hannah korkad. Hannah har inte gjort något mot dig,du har ingen rätt att vara elak. Sluta lägga dig i andras bråk och bry dig om dig själv istället. Om du vill veta varför hannah är sur, sluta vara så tyken och diskutera som en normal människa gör. Snälla... Det här är bara pinsamt.

2008-11-04 @ 13:05:43
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: JENNIFER

Ja det är verkligen pinsamt jag håller med dig linda. Men jag har hört tillräcklig för att förstå vad som har hänt. Jag tycker det e så jävla kasst av hannah att göra som hon gör. Hon vet själv inte vad som hände mellan Tove och Richard. Varför förstora upp en sak som inte ens e allvarlig. Att smutskasta Tove när det inte är så jävla hemskt och farligt som hannah förstorar upp det till. Jag tycker det är patetiskt. Och du har rätt. jag ska inte lägga mig i. Men det är jävligt svårt när man blir så jääävlaa förbannad på en människa som inte vet vad konsekvenserna av ett sånt handlande blir. Jag hoppas fan att ni reder ut det. För annars är framtiden med tove förstörd för alltid

2008-11-04 @ 13:39:47
Postat av: Hannah

Jennifer, jag har ingen framtid med tove endå. Jag rensar mitt liv och slänger ut alla svikare till vänner. Jag behöver inte reda ut allting, för jag vet precis hur allting ligger till, men du har ingen aning, sköt ditt egna liv själv och låt mig få reda ut mitt liv utan att ha massa irriterande, patetiska människor som lägger sig i saker som dom inte har någonting med att göra. så sluta höra av dig till mig vare sig du menar gott eller ont. För nu finns det endast bra människor kvar i mitt liv, och fyfan vad det känns bra!

2008-11-04 @ 14:30:12
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Va fan e det du säger? hör du hur du låter eller? Du e ju riktigt sjuk i huvet. Skärp dig!!! Fy fan va störd du e. du är en big fat lie! Du e fake hela du. det är du som e den stora svikaren. hur kan du? hur kan du mä att se dig själv i spegeln? Det är ett under att du klarar av vardagen. Får du inga skuldkännslor? vet du vad det är du säger? det är synd att dina "riktiga vänner" som du säger inte ser vilken vidrig människa du är som håller på så här. Tror du att det är en lek? Har inte jag varit en riktig vän? vad är det jag har gjort som är så¨jääääävla hemskt att hela dina underbara värld går under? JAG SÄGER SANNINGEN! Det är en riktig vän. Inte folk som smörar och slickar ärslet på dig och gör som DU vill. Du har jävligt mycket kvar att lära. Vad är det Tove har gjort? I dina ögon så flörtade hon med din kille och gick hem till honom å så knullade dom. I Toves och richard ögon så pratade dom och hade trevligt, sedan skulle tove hänga med richard hem som dessutom är en Vän till henne och sen tog hon morgon bussen hem. VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ JÄVLA HEMSKT!!!!! Berätta för mig. Eller kan du inte för du själv inte fattar att du e så dum som tror en sån sak

2008-11-04 @ 14:40:57
Postat av: Hannah

det du inte fattar är att jag står på mig. hade jag förlåtit dom båda så hade jag varit en rövslickare som gör allt alla andra vill? eller var det inte precis det du sa? "en riktig vän är en sån som inte smörar och slickar ärslet"? du säger emot dig själv.

2008-11-04 @ 14:52:43
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Men jävlar va dum du är. Du står inte på dig du är en envis jävel bara. En riktig sur kärring. Att förlåta dom båda är inte att du är rövlsickare. utan att svälja din stålthet och erkänna att du hade fel. Det är något riktigt modigt. Det är vad en stark person gör. Och du har ju inte gjort det så det bevisar bara vilken slags människa du är

2008-11-04 @ 15:05:25
Postat av: Hannah

okej om det är det som får dig att hålla käften, aldrig mer bry dig om mig, sköta ditt eget liv så visst "jag är en dålig människa, jag är hemsk, jag är äcklig, patetisk, dålig vän, hatar mig själv, en riktig sur kärring, jävlar vad dum jag är, korkad är jag med, jag är en big fat lie (haha), jag är störd, och du har rätt, jag är svikaren!" där har vi det, jag menar allt, det är inte du som är patetisk och lägger dig i, inte alls, jag menar det, wow det är som jag precis vaknade och kom på att, ja, det är ju mitt fel alltihop. Oj, helt plötsligt känns det inte längre skönt att ha gjort mig av med alla kassa vänner i mitt liv. nej, nu saknar jag er! fan ta mig, fan ta mig. Utan dig jennifer, är mitt liv förstört. du var ju mitt allt. jag kan inte gå vidare.... tja, vi hörs!

2008-11-04 @ 15:23:56
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Du hör ju själv hur omogen och patetisk du låter. Det talar ju för sig själv. Jag bryr mig om dig för att jag är din vän. Men eftersom så fort inget passar lilla fröken så är alla svikare. Jag vet att jag använder väldigt mycket ord så som dum i huvet å liknande, men jag vet inte hur jag ska uttrycka mina kännslor emot dig just nu för jag är så besviken på ditt handlande. Det är inte första gången. Det är fegt att fly från sina problem. Bara för att du säger att jag är en dålig vän och att du rensar ditt liv från svikare osv så antar jag att det är inkl mig. Men bara så du vet så är jag bättre än att säga : aa men ne nu passar det inte så nu förstörs våran vänskap för alltid. Vänner är inget tåg som kommer och går. Vänner finns för alltid. Men om du rensar ut dina vänner när det inte passar så tycker jag helt ärligt att det är du som är en dålig vän. Jag älskar dig iaf, jag hoppas att jag kommer förbli din vän trotts att du inte vill ha svikare i ditt liv

2008-11-04 @ 16:22:43
Postat av: Hannah

Hur fan kan du med att säga att du älskar mig efter du har sagt att du hoppas jag dör en plågsam död och att du vill slå ihjäl mig? Efter allt du sagt att jag är patetisk och dum i huvudet och korkad, all jävla skit? Och hur kan du kalla mig din vän? Du är inte min vän! Jag vill inte ha dig i mitt liv vare sig det är fegt av mig att dra mig undan eller inte. Jag bryr mig inte längre, jag bryr mig inte om dig. Att du kan komma och hacka på mig under den värsta tiden av mitt liv var fan det värsta en "vän" kunde göra. Du är inte min vän och kommer aldrig mer att vara.

2008-11-04 @ 18:30:11
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Som sagt så sa jag varför jag sa dom sakerna. För att jag kan inte beskriva på nån annat sätt hur jag känner. Men du verkar inte fatta det. Så du menar att alla år tillsammans slänger du iväg för att du är feg och inte kan erkänna att du har fel??? Fyfan för dig hannah! Jag trodde du var en bättre människa än det här. Jag önskar att dina falska anklagelser var sanna för du förkänar ingen kärlek!!! FATTAR DU DET!!! Efter det du sa så kan du fan dra åt helvete!!! Det var sista droppen! Det ska du ge dig fan på ditt lilla äckel. Hur kan du?? Jag hoppas verkligen att du mår dåligt och gråter ögonen ur dig. Du är den värsta kompisen på hela jävla jorden. FÅ IN DET I DITT LILLA HÖVVE

2008-11-04 @ 18:43:18
Postat av: Hannah

Ja, det är jag som är den dåliga kompisen. Du är blind jennifer. Jag förtjänar endå en bättre vän en en sån som låter en stå ute och frysa en hel natt för att du skulle få knulla med wange, som hoppas jag "dör en plågsam död" som kallar mig dum i huvudet, och som säger att hon har lust att slå ihjäl mig. Tror du förstår att det är du som är den dåliga vännen som inte vågar erkänna, kommer och skyller allt det på mig när jag ALDRIG har gjort något annat mot dig än att funnits där för dig om du behövt snacka. Men jag är glad att du känner samma sak så vi aldrig mer behöver höras.

2008-11-04 @ 19:00:25
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: malinm

rätt beslut!

2008-11-04 @ 19:06:23
URL: http://malinm.se
Postat av: Anonym

aa de var rätt gjort!!

2008-11-04 @ 19:48:37
Postat av: Fille

Nej^^ Gud va dumt av dig :S Osmarta människa

2008-11-06 @ 23:14:35
Postat av: Linda

Genomskinligt ^^

2008-11-08 @ 02:17:21
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: Hannah

japp ganska ;)

2008-11-08 @ 13:15:10
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Tove

Oj! vad jag har missat saker här då :D. Anledingen till att jag håller mig borta är för att, jag inte i ord kan förklara min känslor för hur jag känner. Dessutom är det så att jag tycker att man kan ägna livet till så mycket annat än hat.



Anledningen till att jag inte ringer dig Hannah är för att du redan har "raderat" ut mig ur ditt liv. Jag skulle aldrig sjunka så lågt att krypa tillbaka på mina bara knän, precis som richard. Richard har/hade ingen aning om vad han har/hade gjort(han kanske har blivit hjärntvättad).



Kan alla bara lägga ner denna diskutionen, det tär fan på mitt hjärta när alla bråkar. Det är bättre att du tror vad du vill, för du har redan bestämt dig!



Nu tänker jag iaf inte komentera mer här på denna bloggen (tror jag). Så om du skulle vilja prata med mig av någon konstig anledning (som inte finns^^,) så kan du skriva på msn.



Au revoir

2008-11-09 @ 14:54:39
Postat av: Hannah

För några dagar sedan sa du att du inte visste att jag inte ville vara vän med dig förens någon sa det till dig. Men du ringde mig inte och frågade hur det var med mig för att du redan "visste" att jag hade raderat dig ur mitt liv?

2008-11-09 @ 17:06:35
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Men alla ringer inte varje dag till varandra. Har det aldrig gått två dagar utan att ni har pratat med varandra? Du hade ju gärna kunnat ringa. Jag vet att jag inte ska lägga mig i men jag säger det bara ur min synvinkel.

2008-11-09 @ 22:18:29
Postat av: Hannah

Jennifer, eftersom det är du som lägger dig i vårt samtal hela tiden så kan jag väl svara till dig också, fast jag trodde att du sa att det var så skönt att aldrig mer få höra av mig och att det var så skönt att ha mig "raderad" ur ditt liv. Jag tycker att man kan ringa en kompis om man vet att hon mår dåligt, om man nu är en riktig kompis, precis som Linda och Lilli gjorde. Dom visste att jag mådde dåligt, och eftersom dom är bra vänner och har lite känslor och medlidande så ringer dom och frågar hur jag mår. Detta har ingenting, absolut ingenting med dig att göra så du borde sluta besöka min blogg, eller vi säger såhär, om det är så spännande får du gärna läsa, men lägg dig inte i mer. Du har ingenting att komma med.

2008-11-10 @ 10:21:10
Postat av: JENNIFER

Men hon visste inte att du var ledsen. Hon trodde att du var sur på richard. Och det var ju ganska ofta som du var sur på honom. Och jag har aldrig sagt att jag inte ska höra av mig. Det är ju du som har sagt det. Och jag vet att detta absolut inte har med mig att göra. Men du kan väl ha en diskution för det? Jag tycker det är jävligt synd att det har blivit som det blivit. Och jag tror jag e ganska så indragen i detta redan.

2008-11-10 @ 13:09:59
Postat av: Hannah

Det är bara du som har dragit dig in i detta. Jag sa att jag inte ville höra från dig mer när du visade dig vara en falsk och dålig vän, då sa du att det var skönt att ha all "falskhet" raderad ur ditt liv. Och jag vet inte, men jag antog att det var jag som var "falskheten". Sen säger du ju att jag också är en dålig och falsk vän, att jag förtjänar en plågsam död, att du vill slå ihjäl mig, att jag är patetisk, jag vet inte, jag kanske är ute och cyklar, men i mina öron låter det som du inte vill höra från mig mer?

2008-11-10 @ 13:36:41
Postat av: JENNIFER

Som jag har sagt många gånger förr så ångrar jag kanske mer än helften av allt jag har sagt, och det brukar man göra när man är jävligt förbannad. Aa du har rätt i att jag har dragit in mig själv i detta för det har jag. För jag tänkter inte stå brevid och bara se på, jag har civilkurage. Du är en dålig vän om du skyller saker på dina vänner som dom inte har gjort och har bestämd dig för att det ska vara så. Och att du inte kunde erkänna att du hade fel. Eller om du nu tycker att Tove skulle ringt dig så fasten än av hennes bästa vänner sårade henne jävligt mycket genom att säga sådanna saker. Så kan väl du ringa henne? Så kan ni prata om det. Du har ju inte hört versionen av Tove.

2008-11-10 @ 13:49:20
URL: http://alltidmebba.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tro vad du vill, orkar inte bry mig längre. Hej!

2008-11-10 @ 14:16:07
Postat av: JENNIFER

Ja jag tror vad jag vill.

2008-11-10 @ 14:25:01
URL: http://alltidmebban.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är en otroligt vacker och unik människa som alltid strålar. jag vet att du under vissa perioder mått dåligt, pga. föräldrar, skola och nu din pojkvän. Men du kommer alltid vara en otroligt stark förebild för Du står för det du gör. För Du har aldrig prioriterat dig själv framför dina vänner. För Du gör dina egna val och får alltid människor i din omgivning att känna sig betydelsefulla samt älskade.

Sen måste jag få beundra ditt sätt hur du tacklar andras reaktioner på dina texter.Trts omogna ord anpassar du alltid din språknivå en nivå högre!

Fortsätt vara den vacka Hannah Peters du alltid har varit!

2008-11-10 @ 23:13:18
Postat av: Hannah

Tack så mycket, vem det än är, det värmde!

2008-11-11 @ 16:23:36
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0