24/11-08 hjälp tack

Nu sitter jag på min "arbetsplats", Market Broker. Har inte riktigt kommit igång än. Har bara hunnit fika med mina "kollegor". Det är lite stressigt på måndagar säger dom så att dom har inte hunnit ge mig någon uppgift än. Det enda jag vet är att nästa vecka ska jag antagligen åka runt till olika skolor och intervjuva ungdomar. Market Broker har ju Folkuniversitetet som kund så att jag ska kolla olika medier dom kan nå ungdomarna genom. Funderar på att tipsa om Bilddagboken.se och Blogg.se. Det skulle ju nå många ungdomar?
Någon som har några tips?
Det är ju många ungdomar som lyssnar på The Voice också? Personligen föredrar jag ju Bandit rock. Men det kanske inte så många ungdomar lyssnar på?
Hjälp mig! Jag måste ju komma med något. Vart kan man nå ungdomar?





Kommentarer
Postat av: jennifer

Fritidsgårdar. Eller på typ fotboll eller handbolls träningar

2008-11-24 @ 12:13:14
URL: http://hundifokus.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0