25/11-08 vännen

Sitter på jobbet. Kan inte sluta tänka på skiten. Det är så svårt att koncentrera sig när jag vet hur dåligt hon mår. Jag får en klump i halsen varje gång jag skrattar, för jag vet att hon inte kan skratta. Det är inte rättvist. Varför ska det finnas sånna människor. Jag vill bara få henne på andra tankar.
Jag hatar att jag inte sitter hemma och gråter, när det är det hon gör. Jag är ute och håller mig sysselsatt när hon sitter hemma och skakar av rädsla. Mina tankar styrs hela tiden tillbaka till detta.



Kommentarer
Postat av: Lilli

nej fyfan, vad ska man göra..

jag önskar dem ett kort och plågsamt liv..

2008-11-25 @ 20:11:33
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag önskar dom en lång och plågsam död!

2008-11-25 @ 20:49:03
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Novi

hannah.. kära du. du behöver inte vara ledsen när du skrattar. till och med jag skrattar ibland. jag önskar ingen att bära min smärta, och mina känslor. jag blir ledsen när jag ser att andra blir ledsna för det som hände.. för jag kan fortfarande inte förstå det riktigt. det är svårt att veta vad man ska säga i sådana här lägen, inte ens jag vet vad jag ska säga. jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, även om jag förstår att man gör det. var inte rädd för att vara glada, för är ni glada blir jag också glad. det hjälper att veta att det finns vänner som bryr sig, och det hjälper att känna att livet inte bara är plågsamt i alla lägen. jag vill känna glädje igen, och jag är så tacksam att jag gråter när jag ser att ni bryr er. puss på er tre, lilli, linda, hannah

2008-11-25 @ 20:59:26
Postat av: Hannah

Du kommer känna glädjde igen! vet att det kommer ta ett tag för dig att komma över det. och du kommer aldrig glömma det. men du förtjänar att vara lycklig! puss novi!

2008-11-26 @ 08:43:16
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0