26/11-08 moving up

Idag känns det lite roligare på jobbet. Inanna har jag känt mig som en utstött tönt.
Jag var inte med min handledare idag, utan två andra killar som jobbar i rummet intill. Jättetrevliga och roliga. Kände att jag passade in bättre eftersom dom är mer ungdomliga och släpper loss och så. Dom frågar om mig, och babblar inte bara på om jobbet och massa saker jag inte förstår, dom är intresserade av mitt liv.
Jag berättade att jag skulle ut i helgen till en av dom, Thomas, så svarade han "äsch, gå ut nästa helg istället. Jag och min brorsa har en svartklubb med billig öl. Det blir roligare!" Kul att veta att dom vill ha med mig!
Fast har inte råd att gå ut två helger endå.

uppdaterar kanske sen, måste fortsätta jobba. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0