30/11-08 Biff, alkohol och sex

Då har ännu en vecka gått i mitt härliga liv.

I fredags var jag hemma hos Lilli och så kom Killarna och vi kollade på film och spelade mariocart. Jag förlorade såklart, så det blev inte mycket mariocart för min del. Och som alltid när jag förlorar blir jag irriterad och tappar lusten att spela, jag satt mest och kollade på och hejade.

Igår så ändrades planerna som vanligt. Trodde det skulle bli en hemmakväll för mig och Richard istället för partykväll med massa ute, men efter många om och men blev det endå att jag och Richard åkte in till stan med Lilli och Henke och åt på restaurang. Vi pratade med Emil eftersom han hade sagt att han skulle uppträda på gretas, men där är det ju 20 års gräns, och han kunde tyvärr inte fixa in oss. Lilli glömde sitt legg så hon fick dricka vatten på restaurangen och vi trodde att kvällen skulle skita sig helt och hållet. Men efter maten bestämde vi oss för att ta en öl på Soho, det var skitmysigt på övervåningen. Mysiga soffor och stearinljus överallt. Vi tog några drinkar där. Och efter ett tag såg jag och Richard att Lilli och Henke började bli seriösa och prata allvar så vi bestämde oss för att gå ut medans lilli drack upp sin sista cider. Men när dom kom ut, rosiga om kinderna och nästan sprang iväg så visade det sig att dom hade gjort annat, dom jävlarna!

Nu måste jag ta bussen hem för att jag ska iväg till gymmet sen! HEj!





Kommentarer
Postat av: Lilli

ehhhh.. :O:S

2008-11-30 @ 12:50:37
URL: http://lliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0