4/11-08 weight lifted off my shoulders

Bara dom viktikgaste stannar kvar.

Bara dom som bryr sig stannar kvar. Jag har fått en ny syn på livet. Från och med nu får ingen mer än två chanser. Jag måste tacka Novi för boken som gjorde mig tio gånger starkare och som har fått mig att inse att om man behandlar mig som skit så förtjänar man inte en underbar människa som mig i sitt liv. För vet ni vad, det är en ära att få känna mig! Tycker inte ens det är synd att allt detta hände som det gjorde, det har gjort mig starkare och fick mig att inse vilka som var dom viktigaste i mitt liv, jag säger inte att jag inte visste att Linda och Lilli var dom viktigaste vännerna i mitt liv, för det har ni alltid varit, det vet ni. Men det fick mig liksom att inse att så länge jag har dom så skiter jag i resten. Alla andra människor i mitt liv kan lämna mig, det spelar ingen roll för jag har två underbara människor i mitt liv som skulle göra allt för mig, och som jag skulle göra allt för. Och så länge jag har två sådana bra vänner så spelar det ingen roll hur resten av världen behandlar mig. Jag skiter totalt i om någon annan människa kallar mig patetisk. För jag vet att jag är värd mer än så. Och troligen handlar det bara om avundsjuka.
Mitt liv kommer att börja här och nu, och jävlar vad kul det kommer bli, och jävlar vad bra jag kommer att må av att bara ha vänner som jag litar på till 100 % och som jag vet aldrig kommer såra mig eller trycka ner mig för att känna sig överlägsna.

Jag mår bättre just nu än vad jag har gjort på jävlig länge.

Kommentarer
Postat av: Lilli

bra att du mår bättre älskling !! :D kommer alltid vara här för dig. kommer aldrig att lämna dig. älskar dig !!

2008-11-04 @ 22:29:14
URL: http://liill.blogg.se/
Postat av: Lilli

bra att du mår bättre älskling !! :D kommer alltid vara här för dig. kommer aldrig att lämna dig. älskar dig !!

2008-11-04 @ 22:29:31
URL: http://liill.blogg.se/
Postat av: Hannah

Älskar dig med hjärtat!

2008-11-04 @ 22:30:44
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Linda

Underbart att höra att du mår bra! Stå på dig älskling!

Älskar dig av hela mitt hjärta

2008-11-04 @ 23:23:26
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: JENNIFER

Försök inte lura dig själv för det kommer bara komma tillbaka och bita dig i röven :)

2008-11-04 @ 23:24:55
Postat av: Lilli

ja vänta tills jag biter dig i stjärten ;) grrr

2008-11-04 @ 23:40:35
URL: http://liill.blogg.se/
Postat av: Hannah

Oj vilken comeback. det gör ont i hjärtat.

2008-11-05 @ 11:14:40
Postat av: Linda

Nafs ; D

2008-11-05 @ 11:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0