8/11-08 ironi!

Det är rätt roligt. Jag får massa elaka kommentarer (av anonym besökare), men dom är skrattretande. Jag vet ju exakt vem det är och jag vet att hon inte bara är lite avundsjuk. Du är helt otrolig! Ta det som en komplimang om du så vill, men du är som sagt helt genomskynlig. Kollar man djupt, väldigt djupt, så ser man rakt igenom. Väldigt djupt!
Du är så duktig och diskret, vet du det? Förresten, missförstå mig rätt, jag är ju inte seriös. Du är så osmart och odiskret. Tror du helt seriöst att jag ska ta illa upp när du säger att min kropp är ful och benig? Det är så jävla ironiskt! Jag sitter och skrattar, det är inte lätt att hålla inne skrattet när något så jävla ironiskt händer. Jag hoppas att inte fler än jag och Linda fattar att det är du, för dom hade nog skrattat åt dig också, jag vill ju inte att du ska skämmas. Men nu är det ju du som sätter dig i en hyffsat pinsam situation.

Jaja sitt du hemma och kolla min blogg och bdb var femte minut för att kunna kommentera hur ful och äcklig jag är, jag ska iaf ut och festa. ha det bra gumman...

Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha eftersom du aldrig har träffat mig kan du omöjligt veta vem jag är. HÖHÖ sånavidare

2008-11-08 @ 15:35:32
Postat av: Linda

Haha.. Du är inte så bra på den här leken..

Man märker att det är du.

2008-11-08 @ 15:42:16
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: Hannah

Som jag redan har sagt till dig, skaffa en roligare hobby! haha

2008-11-08 @ 15:49:05
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner mig också träffad! jag är ej den personen du menar! jag skrev bara att du skulle ge ditt X en chans för att han antagligen älskar dig fortfarande och har ändrat sig och tycker det är värt att ge kärleken eb chans att bloma ut efter den har visnat! livet går upp och ner! men blommar alltid ut igen! så om du nu gillar han ta då chansen ! lycka till

är ej den feta kossa du tänker på

2008-11-08 @ 16:01:38
Postat av: JENNIFER

Är det mig du syftar på? Eftersom du vet att jag älskar din kropp och hur du ser ut så borde du veta att det inte är jag :S Jag vet att jag är en fet ful kossa. Men jag vet också vart gränsen går. Att säga någonting om någons komplex är det värsta som finns

2008-11-08 @ 16:29:39
Postat av: Linda

Du sa ju till hannah att ditt namn på msn var för henne.. ljug inte..

2008-11-09 @ 00:29:59
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: Alina

Hoppas du haft en fin kväll! :)

2008-11-09 @ 00:35:18
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

VA!!!? VA FAN E DET DU SÄGER LINDA? Varför ljuger då så jävla mycket?

2008-11-09 @ 02:07:35
Postat av: Hannah

Har jag nämnt några namn? nej precis..

2008-11-09 @ 12:05:49
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Ne men man kanske fattar själv? Eftersom det är mig ni bråkar med kanske

2008-11-09 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0