28/11-08 truth!

Eftersom jag sitter på jobbet och Amir inte har några mer uppgifter att ge mig (trots att jag har frågat flera gånger) får jag väl hitta på en egen uppgift för mig själv.
50 sanningar om mig, enjoy!

1. Jag älskar att snacka skit.
2. och jag älskar att höra/berätta skvaller.
3. Jag är extremt lat, ibland orkar jag inte svara i telefonen när jag hör att den ringer på övervåningen.
4. Jag är en pappagris.
5. men jag berättar allt för mamma, inte pappa.
7. Mamma och pappa vet inte om att jag är piercad i tungan eller bröstvårtan
8. Jag har bara haft en pojkvän.
9. Jag har bara haft sex nykter med ca 5 personer.
10. Jag hatar den personen jag var för ungefär ett år sedan, men jag älskar den personen jag är nu. 
11. Jag har ingen som helst aning vad jag ska göra i framtiden, och ja, det skrämmer mig som satan.
12 . Jag är väldigt snål, men jag jobbar på det!
13. men jag är endå omtänksam!
14. Jag tar ut mina aggreationer på mina föräldrar och Richard, kan inte hjälpa det!
15. Jag hatar min näsa
16. och mina bröst
17. För en gångs skull SKA jag, Linda och Lilli göra som planerat, åka till Spanien, som vi har snackat om att göra många gånger förr, men har något hänt? nej.
18. Jag har en rosa dildo, som är aldeles för stor.
19. Jag är rädd för gamlingar
20. Jag blev av med oskulden på ett berg, och... det var en trekant. jag vet, romantiskt.
21. Jag var korkad när jag var ung. det är jag fortfarande
22. Jag trodde att jag och Richard hade ett engångsligg, men ikke.
23. Jag har världens bästa kompisar
24. jag är rädd för bäbisar
25. Jag hejade på Obama 
26. Och Loulou!
27. Jag vill bli stenrik, men inte känd
28. Skratta inte, men jag gillar only hope med mandy moore.
29. Jag, till skillnad från alla andra ungdomar, hatar Gossip Girl.
30. Jag kollade på Cartoon Network tills jag var.. alldeles för gammal.
31. Jag köper ALDRIG märkeskläder  
32. Jag hatar alla chips förutom lantchips
33. Jag vill aldrig flytta hemifrån, jag vill inte lämna mammas underbara mat.
34. Jag suger på det mesta i skolan, förutom matte och skrivuppgifter.
35. Jag kan bara ha sex i mörkret, om jag inte är stenpackad.
36. Ibland känner jag mig som en outsider.
37. Jag har världens sämsta musiksmak, tycker jag.
38. Jag önskar jag kunde vara 18 resten av livet.
39. Ibland önskar jag att jag var rökare. I sådana situationer som är påfrestande, då mina kompisar tar en cigg var för att lugna ner sig. Då önskar jag att jag också kunde ta en cigg och lugna ner mig.
40. Jag älskar mig kropp med kläder, men jag hatar den utan kläder.
41. Jag sjunger när jag är ensam hemma, högt också.
42. Jag hatar att onanera
43. Jag har aldrig fått orgasm
44. Jag ger väldigt lätt upp när saker inte går som jag vill.
45. Jag önskar att jag var mer glamorös.
46. Min största dröm är att få sen en val, jag vet jag är konstig. 
47. Jag önskar att det var män som födde dom jävla ungarna.
48. Jag är rätt mesig och har svårt för att säga emot folk.
49. Jag älskar Jared Leto som skådespelare men jag hatar honom som sångare.
50. Jag trodde aldrig jag skulle komma på 50 sanningar om mig själv! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0