21/11-08 mornin'

Sitter i skolan just nu med Linda. Vi ska egentligen sitta och skriva manus men vi bloggar lite först.


Nu blev det ingenting med krogen idag. Aom och Sou kunde inte komma med och Linda har inte råd. Det har egentligen inte jag heller om jag tänker efter. Fick en telefonräkning på 650 spänn och måste betala av den med mitt nästa studiebidrag. Så då får jag ca 500 spänn nästa månad, jag måste skaffa ett helgjobb, kan inte leva utan pengar. Dessutom vill jag ut och festa, och utan pengar är det inte lika kul.
Men nu är jag ung och ska leva livet så jag skiter i att jag kommer leva fattigt ett tag för att få gå ut ett par gånger. Alla i torslanda är ju svintråkiga och vad gör man inte för att få komma ifrån denna skithålan en helg eller två? Dessutom är jag trött på mitt gamla liv, och när man endå har skaffat en ny syn på livet, varför inte skaffa ett nytt liv på köpet? Vill gå ut och träffa nytt folk med Linda och Lilli!
Denna helgen sket det sig men det kommer många fler helger, och vi har all tid i världen. Om man räknar bort alla läxor, prov och projektarbetet.. då, då har vi all tid i världen.
Det blir inte mycket med detta manuset, Linda! Men det ska inte lämnas in förens efter jullovet endå. När vi berättade för Anita (vår lärare) att vi skulle göra en kokbok till projektarbetet så bara hon skrattade åt oss, typiskt Anita, aldrig något positivt som kommer ur käften på den kärringen inte.



Kommentarer
Postat av: sabina

Hej Hannah!

Det är därför jag inte har några kompisar i Torslanda längre :P

2008-11-22 @ 14:12:15
URL: http://www.bidas.se
Postat av: Hannah

Haha, och därför jag knappt har det heller ;) Men finns så många andra underbara människor i Göteborg!

2008-11-22 @ 15:03:59
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: sadniL

Men även om det är långt kvar tills det skall vara klar så är det skönt att få gjort det. så slipper vi stressa i sissta sekunden som vi alltid får göra. Haha.. Den jävla Anita alltså..

Men vi ska ju plugga på det i morgon. :)

2008-11-22 @ 22:55:36
URL: http://sadnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0