6/11-08 a new beginning

Mår bra idag :) lite trött men jag känner mig lycklig. Jag är så lättad och så känner jag att jag fått kontakt med världen igen. Ett tag där kände jag mig som en robot. Som att jag inte brydde mig ett skit om något. Jag var grinig på morsan och farsan eftersom jag hade haft en dålig vecka. Men nu börjar jag sakta men säkert komma tillbaka igen. Nu när jag är ensam öppnade sig så många andra vägar för mig. Richard har ju gjort allt för mig nu det sista, och han har lyckats öppna sig. Jag vill inte ha en pojkvän. Men det är skönt att ha en vän att snacka med, han är en bra vän faktiskt. Även om han inte visade sig vara en bra pojkvän. Jag sa till honom också att "hade du varit mer respektfull mot mig så hade jag och mina kompisar visat mer respekt för dig också." Han förstår det, han säger att han inte har varit sig själv, han är den killen jag först föll för. Visst jag tror på att han har ändrats, det märker jag, men jag kommer aldrig mer lita på att han inte går tillbaka till den respektlösa, arroganta och tykna killen han var. Plus att jag mådde inte bra i det förhållandet, men jag mår bra nu, som singel. Och jag känner för att vara singel tills jag vet vad jag vill. Och vem vet, jag kanske hittar någon kille som behandlar mig underbart som jag råkar bli kär i. Därför vågar jag inte heller Lova Richard att jag inte kommer göra något med någon annan. Han sa "Snälla Hannah, jag skulle inte klara att se dig med någon annan så snälla gör inget med någon annan kille", så svarade jag "Du kan inte sätta regler för mig. Det var DU som svek mig, och du borde vara glad att jag ens snackar med dig." Jag är så jävla stolt över mig själv. Jag har varit jävligt stark faktiskt, eller starkare än mitt vanliga jag. Jag tror att jag äntligen har insett att jag förtjänar bättre, dessutom så kan jag inte veta om det finns något bättre där ute om jag aldrig ger det en chans. Jag vill träffa nya människor nu, lära känna nytt folk. Se vad som finns där ute mer än det jag har upplevt, för att jag vet att det finns så mycket mer.
Jaja, i helgen blir det mys med några kompisar och lite skräckfilmer. Kommer bli mysigt. Kanske blir krogen på lördag? jag vet inte, men känner för att hitta på saker!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ge killen en chans om du nu märker att han har ändrat sig om du nu känner någon för han ! kärlek är något att vörna om att förlåta

2008-11-07 @ 15:32:52
Postat av: Hannah

Jo men du vet inte hur många chanser han har fått. vem är det?

2008-11-07 @ 17:33:26
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet av egen erfarenhet att killar kan vara jävligt trögfattade! men om han har fattat de nu så ge det en chans! han tycker ju tydligen om dig eftersom han ändrat sig nu när han fattar de! så varför inte ge han en chans att vis de! men lycka till med han !

2008-11-07 @ 17:40:05
Postat av: Hannah

men vem är det?

2008-11-08 @ 13:13:42
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Novi

jag blev nästan tårögd när jag läste det där, för jag vet hur det känns när man börjar förstå att man är starkare än man tidigare trott. det är så skönt när man inser att man är värd att behandlas bättre, och att man inte behöver stå ut längre. och att man kan må bra helt av sig själv! jag blir stolt över dig hannah :D

2008-11-08 @ 17:15:14
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-08 @ 17:19:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Hannah

aw tack vad söt du är! Ja det är tack vare den där jävla boken asså! man ändrar helt och hållet sin bild av sig själv. Och man fattar att man klarar sig utan folk som behandlar en som skit, även om det betyder att man förlorar en pojkvän och en del vänner. :)

2008-11-08 @ 18:51:28
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill med läsa den! värkar jätte bra! ( :

2008-11-09 @ 00:31:20
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: Hannah

Gör det! man mår så bra av den!

2008-11-09 @ 12:07:15
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0