12/10-08

Nu är det inte alls långt kvar tills jag fyller hela 18 år. Ska bli så jävla gött, vet inte om jag kommer märka så mycket skillnad iofs. Druckit har jag redan gjort, och gått på krogen med. men jag blir ju vuxen iaf! nu kan jag göra vad jag vill!

I fredags var jag och Linda hemma hos Lilli och lagade middag och drack vin, sedan spelade vi tv spel resten av kvällen, soffan har fortfarande inte kommit så vi fick ligga på mattan igen med massa kuddar.
I lördags var jag, richard, Lilli och Henke på torslanda krogen och käkade kinamat, väldigt omysigt. När man sitter och äter middag på en restaurang vill man gärna ha det lugnt runtom sig och det måste vara rätt stämning på restaurangen. Men såklart var det massa fyllegubbar och fylletanter som vinglade runt i krogen. Vi var dom enda som åt också, så det kändes lite konstigt att äta där, nästa gång får det bli någon restaurang i stan! Vi åkte iaf sedan hem till Lilli och henke och drack lite och spelade tv spel.. igen!

I helgen är Lillis och henkes inflyttningsfest, hoppas det blir kul. Synd att jag inte har någon alkohol bara. hoppas att richard inte är någon asshole på festen, för vill inte bli på dåligt humör.

Jaja hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Lilli

är inte så mycket mer man kan göra när man blir 18 än innan.. krogen kan man komma in på innan och sen måste man vänta tills 20 så man kommer in på systemet..



hoppas iaf festen blir till helgen, vi har ju ingen soffa så kanske måste skuta upp det.. :Slii

2008-10-14 @ 16:36:13
URL: http://liill.blogg.se/
Postat av: hannah

nej men det är ju endå en lättnad att bli myndig :) Hoppas ni får soffan ja!

2008-10-15 @ 13:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0