17/10-08 utan dig

Nu fyller jag snart år, men jag har ingen älskling över min födelsedag. Ingen Richard. Kan inte fatta att jag inte kommer ha honom i mitt liv längre. han var/är en sån viktig del av det, av mig.
8 månader tillsammans med min älskling och det blev bara värre och värre. Känns som en del av mig försvann så fort jag klev utanför dörren. känns som jag inte är hel utan honom. Men det var inte värt att försöka längre, det hade gått för länge utan att bli bättre, vad mer kunde vi göra? Jag ville inte stanna och må dåligt, men nu mår jag dåligt endå. Det var ju en av de viktigaste människorna i mitt liv, och han bara försvann. Det var ett oväntat slut, ett olyckligt slut.

får väl se vad framtiden har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Lilli

Ja det var ett oväntst slut, men även om du mår dåligt och är ledsen nu hade det ändå varit värre att fortsätta i ett dåligt förhållande. Du gav det flera chanser men det blev inte bättre, du gjorde trots allt det rätta. Sen är det upp till honom. Om han inte fattar det är det ändå han som förlorar en Underbar tjej. Älskar dig och finns Alltid här för dig.

2008-10-17 @ 16:28:14
URL: http://liill.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tack, du är underbar!

2008-10-19 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0