20 dagar

om en halvtimme ska jag åka till skolan, torsdagar är härliga. Sovmorgon till 11.40 och slutar 13.00.
Lilli hämtar mig och Linda på krysset så åker vi bil till skolan igen, skönt!

Nu har Lilli och Henke fått lägenheten, helt sjukt. Hoppas allting går bra för dom bara! Imorgon ska jag få sen den eftersom att jag och lilli ska ha en hel kväll med christine och sitta på kuddar på golvet bland massa lådor :) ska bli mysigt, och spännande att se lägenheten, jag har ju bara sett genom fönstret. Jag och Lilli kommer nästan bo grannar nu när jag är hos richard då!

På lördag vet jag inte riktigt vad vi ska göra eller var vi ska vara. Men Tove åker till Malta på tisdag så vi skulle ha någon slags "get together" innan hon åker.Tror inte det blir hos richard iaf, eftersom han inte tycker om att det blir stökigt när man har folk hemma, och alltid gnäller på mig för det. Så jag har ingen aning var vi ska vara. men men det löser sig!

Nu är det 20 dagar kvar tills jag blir vuxen!

Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja fn va skönt det ska bli :D:D

a grattis 20 dagar i förväg då gumman :D!!

2008-10-02 @ 23:28:45
Postat av: Hannah

Taaack :D

2008-10-04 @ 15:08:36
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0