21/10-08

Äntligen en helg med lite action! blev fest hos Lilli och Henke, inte inflyttningsfest men dom bjöd lite folk eftersom dom har fått tag på en soffa att låna tills dom får sina andra soffa.
Så när jag kom dit så var nästan alla fulla och jag kände att jag behövde komma ikapp. Vi spelade ölspelet och efter många straffklunkar för min del så började jag komma ikapp.
Det var riktigt kul i början men vid fem på morgonen började energin sakta men säkert ta slut. Så vid halv sex började jag och Richard släpa oss hemåt.

Ja just det, jag och Richard. Vi ska försöka en gång till och se vart det tar vägen, förhoppningsvis har han lärt sig en läxa.

Imorgon fyller jag 18! Hela 18! Så jag ska ut med familjen imorgon. Sen blir det ut med tjejerna på fredag och min tjejmiddag på lördag :) vet bara inte vad jag ska ha på mig!

Jaja uppdaterar förhoppningsvis innan helgen! hej!

Kommentarer
Postat av: Lilli

skulle vi fika imorgon ?

2008-10-21 @ 21:38:38
URL: http://liill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0