27/10-08

Ja, min tjejmiddag blev ju inte så jätteparty men den var mysig. Efter lite alkohol och ett ölspel började vi komma igång. Maten blev lyckad och jag tror att alla tyckte det var gott. Chokladkakan var ljuuuuvlig! Tyvärr var det nmästan inga som drack vinet jag bjöd på! Bara jag och Linda.
Av linda fick jag ju två vibratorgrejer, och dom plockade jag undan innan mamma och pappa kom hem. Men jag lämnade framme alla andra presenter. Så jag vaknade på söndag morgon och kom på att jag hade lämnat framme toves present, en spegel som det stod "pierced in places you would love to lick". När jag kom hem så hade mamma och pappa plockat undan alla presenter och lagt dom på trappan. Där låg spegeln med texten. Pinsamt! Dom vet ju ingenting om mina piercingar.
Vid ett eller något så ringde mina föräldrar helt plötsligt och sa att dom skulle komma hem! kul, på min 18årsfest! så vi fick gå (i ösregnet) till Linda. Där tände Linda en brasa i gillestugan. Sedan kom Oscar och hämtade mig och Lilli och körde oss hem till Lilli, dom följde med in en stund, sen kom richard. Jag och Lilli åt ännu mer mat. Sen stack jag och Richard hem och älskade :)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0