31/10-08

Lovet har bara flugit förbi och snart är det skola igen, kan inte säga att jag längtar, har ju så många stora arbeten som måste göras nu. Man blir så stressad så lätt nu.
Igår var iaf en mysig dag. Jag och Lilli åkte in till stan för att shoppa lite. Hon köpte en klänning och lite sånt och jag köpte äntligen ett par jeans! såg en jättefin klänning på Bling också som jag ska köpa när jag får studiebidraget. Sen kom Linda och vi drog till buttricks för att köpa djävulshorn till mig och Lilli, men då var dom slut, så vi fick dra till partybutiken, och där fanns det! det enda problemet var att vi fick stå i kö i ungefär en halvtimme för att köpa dom. det var ungefär 100 svettiga tonåringar där inne och knödde. fyfan vad vidigt det var.
Sen träffade vi Alan, Jossi och Dino och fikade på vanilj, jätte mysigt. Sen var det dags att dra hem så linda följde med mig hem så drack vi te, åt och kollade på tv tills linda skulle hem och äta middag.

Längtar tills imorgon för då ska jag hem till Lilli och henke på halloween fest, hoppas jag hittar något sexigt att ha på mig!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0