5/10-08

Igår hjälpte vi ju Lilli och henke med deras lägenhet, eller ja det var ju inte så mycket jag kunde hjälpa till med, jag är inte världens bästa snickare direkt. När vi skulle spika ihop sängen så pratade richard med mig som om jag var dum i huvudet och svarade konstigt på allt jag sa. Jaja jag försökte iaf!
Men till den största delen av kvällen satt vi tjejer framför tvn och drack vin medans killarna jobbade arslet av sig, det var trevligt :) Iaf ni är sängen fixad och dom sov där inatt för första gången.
Jag och Linda fick ta bussen hem och på busshållplatsen var massa fjortisar, tjejerna var svinfulla och vinglade omkring och skrek. Och killarna hotade en kille och sa "jag ska slå dig din fitta!!" och "fan vad gött grabbar, det blir slagsmål ikväll! fan vad tagad jag blev nu" jävla fjortisar. Så vi fick sitta i en knökig liten busskur med massa skrikiga fjortisar.

Nu ska jag kolla på the hills! hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jävla fjortisar!

2008-10-12 @ 14:15:01
URL: http://www.Ninnas.bloggproffs.se
Postat av: Hannah

ja usch! usch på dom!

2008-10-13 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0